Ludzka twarz danych

Rozmowa z Olą Błaszczak. Co się kryje za danymi, słupkami i statystykami? Jak widzieć w nich ludzi? Jak pisać, by ich poruszać? Czego potrzebują? Co jeszcze możemy zrobić, by dawać im wartościowe treści?

Ludzka twarz danych Co z niej wyczytasz?

Ola jest komandoską Google Analytics. Od lat działa w Digital Marketingu i GA zna jak własną kieszeń. Albo i lepiej 🙂 W naszej rozmowie zachęcamy do:

  • oswojenia jeża, jakim często jawi się GA
  • podejścia do tematu tego narzędzia jak do zabawy
  • dostrzeżenia szans jakie daje analiza danych
  • bawienia się tym, wyciąganie wniosków, a także rozwijanie swoich wpisów dzięki interakcjom z Odbiorcami

Oto nasza rozmowa do obejrzenia:

Rozmowa z Olą Błaszczak o tym, jak za danymi widzieć Odbiorców

Ola i jej pełen przygód blog: Zagadki e-biznesu